środa, 30 lipca 2014

Liebster Blog Award

Przede wszystkim jestem w ogromnym szoku. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Evelyn Monster. Bardzo Ci dziękuję za tą nominację. Jest to docenienie mojej pracy i dostrzegłam dzięki temu, że jednak komuś umilam życie. Jednak to co robię ma sens :)





 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( musisz je o tym poinformować) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

 Pytania, które dostałam:

1. Kto/Co Cię inspiruje?
2. Czy masz ulubionego artystę, którego muzyka pomaga Ci pisać?
3. Najlepsza książka jaką kiedykolwiek przeczytałaś?
4. Twoje największe marzenie?
5. Jaką sławną osobę chciałabyś spotkać i dlaczego?
6. Czy chciałabyś sobie zrobić tatuaż? Jeśli tak, to jaki?
7. Ulubiona piosenka?
8. Jak chciałabyś nazwać swoje dzieci?
9. Ulubiony gatunek filmowy?
10. Czy wierzysz w Boga?
11. Co byś zrobiła, gdybyś mogła kontrolować swoją idolkę/swojego idola przez godzinę?

Moje odpowiedzi:
1. Głównie inspiruje mnie muzyka, szczególnie melodie grane na pianinie, ale do pisania zainspirowała mnie pewna osoba. Czytałam książkę ,,Eragon'', którą napisał 15-letni chłopak. To on mnie zainspirował do pisania. W Polsce jest inna sytuacja niż w Stanach Zjednoczonych, ale postanowiłam wziąć się w garść i dać z siebie wszystko, by moje opowiadanie wypłynęło, tak jak zrobił to ten chłopak.
2. Nie mam ulubionego artysty, ale uwielbiam słuchać podczas pisania muzyki granej na pianinie (tak jak pisałam wyżej) i uwielbiam słuchać soundtrack'ów filmowych. Często pracę umila mi zespół Linkin Park, Ed Sheeran oraz Onerepublic.
3. Nie ma takiej najlepszej z najlepszych. Uwielbiam całą serię ,,Eragona'' i ,,Władcę pierścieni''. Wciągnęła mnie tez bardzo seria ,,Ulysses Moore'' oraz inne książki tego autora, czyli Pierdomenica Baccalaria, mianowicie ,,Kod królów'' i ,,Prawdziwa historia Kapitana Haka''.
4. Moim największym marzeniem jest wydać książkę oraz posiadać konia i pieniądze na jego utrzymanie. 
5. Nie wiem dlaczego, ale chciałabym spotkać Roberta Lewandowskiego i porozmawiać z nim tak normalnie i dowiedzieć się, czy to co o nim mówią jest prawdą. Dużo znaczyłoby dla mnie spotkanie kogoś takiego jak Vin Diesel. Również nie wiem dlaczego. Po prostu go podziwiam za wszystko. Jednak to spotkanie musiałoby się odbyć w towarzystwie tłumacza, bo mój angielski nie jest aż tak bardzo rewelacyjny. Również spotkanie z takim aktorem jak Orando Bloom musiałoby się odbyć w towarzystwie tłumacza. I podziwiam tez Johnego Deppa. 
6. Zrobiłam sobie nad morzem z henny ^^ 

   A taki ma moja siostra
   Nie jestem zwolenniczką tatuażowania ciała na stałe. Na szczęście ktoś wymyślił tatuaże z henny, które są całkowicie nieszkodliwe i schodzą po 2 tygodniach :)
7. Zdecydowanie nie mam ulubionej piosenki. Mam takie okresy, że podoba mi się dana piosenka i mogę jej słuchać na okrągło. Aktualnie bardzo lubię te

  

8. Moja córka to będzie na pewno Lila, a co do chłopca to nie mam ulubionego. Ładnie jest Daniel.
9. Zdecydowanie Fantasy i Sciencie Fiction <3
10. Wierzę. Jestem wierząca, ale bez przesady. Nie gnam do kościoła co niedzielę. Bez urazy :)
11. To taka słodka tajemnica :P

Moje pytania:
1. Jakie filmy chcesz aktualnie obejrzeć?
2. Czego boisz się najbardziej?
3 Jaki jest Twój najstraszniejszy koszmar jaki zapamiętałeś/łaś? Opisz go.
4 Jaki film mogłabyś/mógłbyś oglądać na okrągło?
5 Jaką książkę aktualnie czytasz?
6 Czego boisz się najbardziej? Jakaś fobia?
7 Z kim sławnym chciałbyś/chciałabyś się spotkać? Jakich 5 pytań byś zadał(a)?
8 Jaki zawód chciałbyś/chciałabyś podjąć w przyszłości?
9 Jaki jest twój ulubiony cytat?
10 Jak opiszesz burzę?
11 Z jaką postacią fikcyjną Ci się kojarzę? 

Nominuję:

Przepraszam, ale więcej blogów nie czytam i nie mogę ocenić. Jak mi się coś nasunie to was poinformuję :)


12 komentarzy:

  1. Jestem w szoku :D Dziękuję za nominację :) Cieszę się że komuś podobają się moje wypociny :D Przepraszam że nie komentuję ;/ Brak czasu ;/ Linkin Park i One Republic... Boże! Dwa moje najukochańsze zespoły ! Lubie je oba ale LP jest zdecydowanie na 1 miejscu. To ich piosenek mam na Mp3 najwięcej :) Pozdrawiam i dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah jakie podobne gusty. Gdybym nie dała Ci tej nominacji to bym bardzo tego żałowała 😊

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję za nominację :* Odpowiedzi są już dostępne na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko. Dziękuje. Jestem in the shock. No nic tylko dziękować. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na odpowiedzi ^^

      Usuń
    2. Proszę, moja droga niecierpliwa. Już napisałam. W pewnych momentach miałam problemy, bo takie pytania, że kapcie spadają. -.- No, ale jakoś wybrnęłam. :D
      Mam nadzieję, że jeszcze zobaczę twój komentarz u siebie. :3
      ~Babaay!

      Usuń

Proszę wszystkich czytelników (bo mam nadzieję, że jacyś są) o komentowanie. Dajcie mi znać co poprawić Dajcie sygnał, że jesteście. Każdy komentarz daje mi motywację do dalszego działania. Dzięki wam nie zniechęcam się. Dziękuję, że jesteście :)